svar på frågorna från frågestunden !:)

Varför är du så cool? <3 haha jadu, jag är född så;)
Vad skulle du absolut aldrig kunna ta på dig? sånnadär whitetrasch klännigar, usch. Och så tyllkjolar som alla wemos har. Äcklas seriöst. förlåt, men har nog ingen respekt mot sånna som klär sig så.

euw..:(

Vad är din naturliga hårfärg? Är född typ vit, sen blev det bara mörkare och mörkare så jag börja färga det platinablondt eftersom att jag trivdes bäst med det. Och nu är jag ju askblond. Men asså tror min nartuliga är typ mörkblond.
Vad fick dig att gilla Justin Bieber helt plötsligt bara sådär? Har faktiskt gillat han långt före man liksom börja märka det eller hur man nu säger. Vågade inte säga att jag gillade honom om du förstår hur jag menar? dum i huvet var jag..
Vad haru för mobil? En Blackberry.
Äter du aldrig Godsi/chips? .o. Det kan hända att jag äter godis, men bara typ en gång på 2 månader eller nått. haha. Och chips hatar jag. man känner sig bara äcklig efter man ätit det.
hur många läsare ha du? :D ca 85 unika.. inte mycket men det duger.

uh det var en gammal bild på mig och min lilla kisse<3

men ni får fortfarande gärna fråga mer, inlägget är häääär


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback