Vet att ni älskar mina onödiga inlägg!

Men jag slutar blogga tills jag hittar kamerasladden, Inte roligt okkok

Annars så ska jag komma på Harry Potter & Star Wars, aha. Hela kvällen. Juste. Nej. Först kollar jag på Första filmen av Harry Potter, sen Star wars - a new hope. Skiter i dom nyaste Star Wars filmerna, dom suger ändå babianröv. Sen går jag och lägger mig.
Ja, Jag vet att intresseklubben snart sprängs av överbelastning.

Sen är jag hungrig, men jag äter hela tiden. Bajs. Du luktar bajs..

höhö.
hihihihihhiihii.

Harru kul?







..

Jag är normal.
Meeen, Detta är sista inlägget, kommer tillbaks om ca............................... en vecka kanske. Sluta fan inte läsa den, för om du gör det låter jag Jigsaw ta hand om dig. Puss.












Jo, förresten, Seamus i Harry Potter är fucking jävla idiot fitt söt :$

Kommentarer
du vet vem jag är, your biggest fan <3

älskar bloggen!



Blogg: http://meijersofie.blogg.se/
2011-08-11 @ 03:09:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback