hissar och dissar!

Första hissen går självklart till Justin Bieber!
Börjat lyssna lite sådär varje dag på honom nu och är helt crazy. Asså man fastar. blir beroende. HELT GALEN! fyfan vad söt han är. HISSS

Lady GaGa
hon går sin egen väg, det gillar vi! 2000 talets Madonna ?;) fast mycket mycket extermare och bättre!


Vitt Hår
så sjukt fult och onartuligt. Hade det bara för några veckor sen, har liksom "växt upp" nu! ahahh lol.. nej men så mycket finare med nartuligt blond. Typ askblond som jag har just nu, eller rågblond:) man får slitet hår, jävligt ful utväxt och det är grymt fjortis...
så svart hårbotten + vitt hår=

Iphone
Åh gud, denna jävla mobiltelefon... Så jävla överskattad säger jag bara. Alla har den. Sen så finns det vissa som säger " var är min Iphone" eh varför sägeru inte MOBIL? Ska dom som har sony ericsson säga "var är min sony ericsson?" så jävla dumt.. det är liksom inget man behöver skryta om?  Nä.. en fet diss till iphone
#forgetiphone, blackberry is better!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback