Christopher Drew *Droools*


Jag är kär....


I Christopher Drew :$

har du problem med det eller? :S 

han är min och kommer alltid vara! 

vi ska sitta på hans balkong och röka gräääääs!!!! 

känner mig inte lite cool asså! 

och sen ska vi knulla 24/7 ååååååh christopher drew!<3
mp3 download on MP3ster
never shout never big city dreams mp3 download

underbar jävla röst har jävla hetnooowsen också;o



















ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH EN LIITEN BILDBOMB<333
OMG han är MIIN§§§§§§

ALLIHOPA, sry för att jag inte laddar upp några bilder på mej, dålig uppdatering osv..
men bilder på mej får jag börja med imån♥
Har btw varit i gbg, och köpt massa med kläder, haha fast nä lite kläder då. Ni får bild vad jag köpt imorgon också.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback