"FAN VAD LOL ATT DU DRAR IN MAGEN ^^^ PFFFFTTT, fjortis"

haha, fick en komentar att jag drar in magen?
och jag kan säga direkt att, nej det gjorde jag faktiskt inte. men dock blir magen plattare när man ligger ner, man går liksom inte runt och drar ut magen när man LIGGER NER.

Och sen det här med att jag var fjortis. Gud, ni känner mig inte. Tycker ni ska komma hit och säga det istället. Ni vet, face2face? Jag är lätt på. Och jag skiter blankefan i om ni hotar med att " ta med alla i stan", det tyder bara på att ni är jävligt fega och inte vågar komma själva. 

Så snälla, sluta spela gangster, och kom hit istället. Blir ett nöje att få se er ligga ner.
Klarar er lätt själv.
Fega jävla horsnorungar som bara sitter bakom en datorskkärm & snackar en jävla massa skit. Väx upp förihelvete!
Jag svär att ni lätt kommer leva längre då.

only god can judge me


Horan som skrev kommentaren såg btw ut som en pizza.

Kommentarer
Anonym

naw



2011-07-12 @ 01:41:30
Sebbe

Truetrue!



2011-07-12 @ 03:16:29
Erik som lovee you!!!

Vilken jävla hora :O bra diss HIhi :D <3333



2011-07-12 @ 09:05:59
Anni

hahhah, rätta takter Lovisa!:D



2011-07-12 @ 17:03:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback