Tokio Hotel= mitt fucking jävla liv!

Sitter här och kollar på gamla videos på Tokio Hotel, asså kan ni fatta hur mycke jag lipar eller?
fråga mej inte varför, men vafan? dom har blivet så jävla stoora nu ju. Sen 2007 liksom, hihi 18 augusti 2007 är en dag jag aldrig glömmer. Jag kommer fan aldrig sluta äska Tokio Hotel. Jag har faktiskt gått igenom jävligt mycket eftersom jag gillat Th, men jag har fortsatt att älska dom lika mycket varje dag och stått för att jag gjort det. Jag har blivit kallad "emo" osv. Jag fattar bara inte varför ett band ska ta så jävla mycket energi på andra, och sluta förihelvete kalla Bill bög, men om han är bög skulle det va fel då eller?
Nä just det.
Ta reda på saker innan ni säger något. Likadant är det med Justin bieber. Han blir kallad bög och allt möjligt. Jag stör mej så jävla mycket på sånna människor. Är det fel med att vara bög eller? fyfan för er asså.
Och en sak ska ni ha jävligt klart för er, Jag kommer ALDRIG att sluta älska Tokio Hotel pågrund av er.
Jävla fittor dö!
¨
Tokio Hotel är en del av mitt hjärta. Spelar ingen roll vad ni säger för JAG tycker dom ändå är underbara♥
Allt detta kommer från hjärtat!

puss på er andra som inte har något emot Th<3
Tokio Hotel changed my life<3
Tokio Hotel är en del av mitt hjärta.
Spelar ingen roll vad ni säger För JAG tycker dom ändå är underbara
Kolla på bebis Gustav i början <3
Åh Älskar "BOOOOMBA" videosarna!
Stackarn:( han hade nyss opererat sig i halsen bebiiis <33

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback