smaltips ;)

Pizza.
Pizza är verkligen inge bra. som ni kanske vet hehe ;)
En stor pizza/kebabrulle/Kebabtallrik innehåller ca 1000 kcal.
bara den vita såsen innehåller 300 kcal per 100 gram!
Korv med bröd.
En korv med bröd innehåller ungefär 260 kcal. det är inte värt. Man blir inte ens mätt på skiten.
Så har man ätit 2 st så är man  upp vid över 500 kcal.
själv så har jag trott att det är skitbra och blablabla och åt typ det varje middag. men ska nog aldrig göra det mer ;o
Te.
Vanligt te innehåller ingen energi och därmed inga kalorier ;)
Te kan dock vara smaksatt, som kan innehålla fruktsocker. som är kalorier ;o
så smaksätt inte det hellst, gör ju inget om du gör det men men..
Sushi
Sushi är skitbra.
Kanske inte det allra godaste men det är nyttigt och kalorisnålt :D
En portion sushi innehåller endast 300 kalorier.
Men ah jag hatar det verkligen så jag skulle ALDRIG äta det! men för er som gillar det (y)

Visste ni att?

Att en Mcfeast på McDonalds innehåller 513 kalorier! :o
jag blir riktigt äcklad..
Så om ni vill gå ner i vikt, euw ät inte det förfan!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback