Aldrig att jag äter choklad!

Mamma och pappa försökte lura i mig en jävla KitKat.
Kollade hur mycket kalorier det innehöll, och det va ca 259 kalorier i! OMG tänk om jag skulle äta det.. skulle äta över 650 kalorier då.. :(
Har ätit 1 skål havregrynsgröt, ett äpple och en halv sallad idag :) ganska bra. Så jag har ätit ca 463 kalorier idag.
Det är väl okej.
haha shit, jag blev sugen på KitKat nu :$$
Haha men får sluta skriva om kalorier hela tin, bli kanske tråkigt för er läsare?;)
Men jag kanske ska videoblogga? eller vad tycker ni?;) Och sen så måste jag ha en ny kamera och stativ så jag kan ta dagens outfit:(
Men jag handlar alltid upp mina pengar på alla dessa kläder..
Men iallafall ska jag köpa den här kameran?
Min gamla är jätte dålig :(

Kollar på melodifestivalen nu med, asså seriöst, lägg ner skiten. Det var verkligen INGA bra låtar idag. Förra veckan var ju swingfly bra:) men vafan??!? fan vad dåligt ...
my god..

Kommentarer
Linn Thornhtrn

räknar med mina kalorier ,, men varje gång jag äter så springer jag 1-5 kilometer ,

spelar fotboll & åker konståkning också .. men det är fett bra & träna för jag äter massa "skit" men jag går oftast -400 i kalorier när dagen är slut :D



2011-02-13 @ 00:40:14
Linh Thorngren



Blogg: http://aim-high.devote.se
2011-02-13 @ 00:40:53
Johan

Då har du ätit 1500 kalorier för lite då. Fattar du inte att det är farligt??



2011-02-13 @ 09:04:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback