omg, blocket..



hahahah kolla vad jag hittade på blocket när jag sökte på "hundvalp"
så här står det:

Vill du bli min vän?

Är du ansvarsfull, mogen och redo för ett långtisdsuppdrag? Då kanske det är dig jag söker.

Sedan en tid tillbaka har jag känt mig mer och mer orolig. Jag har blivit närgranskad, ifrågasatt och uttittad. Sedan husse fick sitt nya jobb är saker inte desamma. Det är inte som det brukade vara.

Han har lovat att inte överge mig, utan att alltid ta hand om mig som om jag var en liten hundvalp. Men den senaste tidens stress har fått mig att börja tappa lite av glansen i de silvergråa borst min husbonde alltid varit så stolt över. Nu är jag rädd för att om jag stannar hos honom så kommer det bli allt glesare mellan stråna, eller så kanske jag ryker helt om pressen blir för stor och opinionssiffrorna för låga.

Jag är en blygsam mustsch. Visst gillar jag att stå i centrum som många andra fullblodsmustascher, men nu fruktar jag för mitt liv. Jag vill inte gå samma tragiska öde till möte som andra, som till exempel Tom Sellecks mustasch. Därför söker jag nu ett nytt hem hos dig, trygga man eller kvinna som känner dig redo att anta utmaningen.

Du får inte slarva. Du måste vara rakryggad och stark nog att stå emot alla krav på förnyelse. I gengäld får du en trogen vän som ger pondus och trovärdighet, och aldrig darrar vid debatter.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback