fan vilken kväll

Ni fattar fan inte vilken kväll det varit..
Ao allt börja med att jag, Louise, Lisa & linnea gick ut på nån gunga som alla typ kunde gunga på och då skrek jag ju klart högt som in i helvete så typ alla på området hörde oss. Och då var det klart killar där som tyckte vi var sjukt jobbiga och ja...
Haha och jag och lisa höll på och dansa & shaka på röven (y) & då kom klart världens sötaste och  glodde som fan.
Efter det så vinka jag och Louise till alla bilar som åkte förbi? Och vi blev crazy och drog upp tröjorna och visade hela alltet för dom som körde förbi, Och för några på moppe förde förbi oss hela tin med hopp att få se en gång till:D haah men de va kul. har hänt massa annat men orkar inte berätta mer:)
puss på er


random bild

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback