90 % av alla mina läsare är idioter?

Märkt att många tror att jag söker uppmärksamhet osv, men vafan ni vet ingenting om mitt liv, om hur jag mår eller vem jag är iöverhuvutaget. Jag har min blogg endast för att skriva ner vad jag tänker & tycker. Inte för att få uppmärksamhet, men är ni så jävla tomma i huvudet så får jag väl låta er va det.
Och att jag borde skaffa hjälp? med vad hah? ni behöver mer hjälp än mej.
Sen så står jag för vad jag säger & för vad jag tycker, till skillnad från er.
Era käftar är fulla med skit och jag tycker att ni borde rensa den innan ni säger nått.

Så sluta vara så jävla fittor & skaffa er ett liv istället.
föörfaaen
sen så ska ni ha jävligt klart för er att jag tycker inte det är coolt att skära sig, den tiden när jag "skärde mej" är över. Jag tycker bara det är töntigt & fett fult. det inlägget när jag sa att jag mådde skit och kände mej sjukt emo var förfan inte ens seriöst? ni måste vara jävligt tröga. ta åt er jävligt mycket.
hejdå


bild i repris, jag vet.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback