min åsikt om kissie.♥

Ärligt så tycker jag om Kissie.
Hon lixom har bra åsikter(faktiskt), Hon är urgullig även om hon photorshopar alla sina bilder, men hur många gör lixom inte det?
Och så det med att hon opererar brösten, sprutor osv är för att hon kanske vill trivas med sig själv. Jag menar, hur många gånger har inte alla avundsjuka små fjortisar sagt att hon är ful och skabbig?
 många tycker hon är snobbig och skryter om hur mycke pengar hon har. Jag skulle också skryta om jag helt plötsligt blev känd och tjände tusen.
Hon är faktiskt en jävligt bra bloggerska, mycket bättre än Fucki. Och så när hon inte bloggar, för hon för ju sig till bara för att får läsare, så tror jag hon faktiskt är jätte snäll osv.♥

Så det var min åsikt om Kissie, puss!:*


svergies sötaste bloggerska KISSIE^^


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback