jippie?

HAHA nä men man förlorar faktiskt 233 kalorier över att gå på stan/shoppa i 1 timme!:D
och i Fredags så gick jag över 3 timmar:D! Men ah det är ju inte varje dag. Men då förlorade jag iallfall 699 kalorier! Duktigt eller hur?^^ plus att jag brukar gå ungefär 30-40 minuter varje kväll, men det är lixom bara ibland.
Jag var på stan ungefär 1 och en halvtimme i Torsdags också:)
Asså jag vill ju inte bli tjock, så jag får nog låta bli att äta mackor och sånt:o
Och sen så måste jag ha ny hårspray, den är slut och jag har typ panik eller nått! haha.
Och igår vann Tokio Hotel, klart♥ Jag börjar alltid gråta när jag ser dom så^^ sjukt konstigt!
Tom & Bill när dom tackar sina fans och allt det här, men dom kunde vara där så dom spela in det.♥
btw ser ni hur het Tom är?:o

Kommentarer
Anna Lundkvist

Du duger som du är Lovisa och du är helt perfekt



Blogg: http://annastipsblogg.blogspot.com/
2010-11-10 @ 07:34:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback