HISS och DISS

Jersey shore
Första hissen blir såklart jersey shore
eftersom att jag följer det och kollar på repris 24/7 hihi (a'
Men snooki är ju så himla kul osv, det händer så mycket. Jersey shore är såå mycket bättre än dom här paradise hotel eller vad dom nu fan heter. Det har kommit 2 säsonger redan :D men i usa har det redan kommit 3 :(
Skulle kunna åka till usa bara för att få se det haha. Men nä man får vänta..
Kissie
Andra hissen går till Kissie. Visst man kan reta sig på henne ibland men hon är ju bara underbar, Hon är bästa bloggaren HELT KLART. Hon har liksom nått att skriva om, hon är inte som många andra bloggare som bara skriver vad dom gjort idag och sen inget mer. en till liten hiss på henne är ju att hon är faktiskt jätte söt och att hon har färgat tillbaks till blont :-D
The day after tomarrow
Tredje och sista hissen går till filmen "The day after tomarrow".
Jag kan kolla på den hur många gånger som hälst utan att tröttna på den. Ett + att den går ikväll på 4an också :D
Och självklart ska man kolla på den ;)
Den är sjukt bra! jag älskar filmer som handlar om typ att jorden går under osv, som typ 2012. Fast jorden går liksom inte under i den här filmen, det blir bara en ny istid :D tycker att alla som inte sätt den ska kolla på den ikväll på 4an!! :D
Vintern
DISS till vintern, jag HATAR allt som har med vintern och göra..
Det ända som är bra är väl kläderna som är så himla mysiga men annars så är allt skit på vintern.
Snön, Det är kallt, man blir lätt sjuk typ förskyld. Det finns helt klart mindre att göra på vintern.
Sommaren är mycket bättre för då kan man bada, det är varmt, att vara ute med dom som man tycker bäst om. Men usch, vill att vintern bara ska ta slut nu så att sommaren och våren kan komma !!

Katy Perry

Hon är äcklig, elak, säger att Tokio Hotel är bögar, hon är en jävla wannabe, hera låten är Teenage hennes musik låter som om en kalkon sjunger den. Den enda bra låten är "Teenage Dream" Fast den är fortfarande dålig för det ar jävla Katy "Piss" Perry som sjunger den..

Skräpmat

Skräp mat som typ mcdonalds, Max, Burger King osv är Äckligt, massa onyttigt, man bli asfet när man äter det. Jag har slutat äta det och jag är helt klart mycket smalare än vad jag var innan. Pizza är med skräpmat va? ah jag tror det iallafall och när min familj ska feta sig på pizza tar jag sallad istället. Det är gott, man blir inte fet och det innehåller inte lika mycket kalorier som pizza. :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback