Hemma + dagens planer.

Nu är man hemma och ska äta soppa, annars äter jag ingenting!
För jag tänker inte äta nån jävla mat med bara kalorier.. Känner mej asfet just nu. Åt en macka med ost, fattar ni hur mycke kalorier det är i en fralla?
Men nä ska sluta skriva om kalorier 24/7.
Har iallafall kommit hem då, och det var skitkallt, haahah tillochme mina ögonbryn frös D: Vill ba ligga i sängen och sova.♥
Snart så ska jag till doktorn med, vill verkligen inte. HATAR sjukhus, det luktar så jävla illa och så måste man vänta i typ 5 år innan man ens får komma in i rummet, sen så måste man vänta i 3 år till innan en doktor kommer sen så måste man ta sprutan och blablabla,,,
Frukost med Madde.
Gå till doktorn och ta nårra jävla sprutor.
Färga håret till VITT.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback