hade en dag när jag får äta vad jag vill (y)

Hade en dag när jag får äta vad ihelvete jag vill. Men det är ju rätt bra att ha det nån gång i veckan! Ska bestämma mig för att ha det på lördagar och bara äta middag på vardagarna, och äta frukost och lunch på söndagar, vi brukar inte äta middag på söndagarna ändå så jag blir inte tvingad;) gött!

Men iallafall idag har jag varit jävla onyttig osv osv ;s har ätit 1 soppa, 1 pizza, 2(!!!!) portioner pastagrateng och en jävla chokladmousse! men whatever, går ändå inte upp i vikt om jag äter så en gång liksom. Imån så får det bli ganska så lite med andra ord!

Men just nu så sitter jag och kolla på Mr.bean<3 man kan bara inte hata det asså.
haha när jag var liten satt jag och min syster och garva åt det. Men nu har man ju sätt det så jävla många gånger så det är ju inte samma sak, men endå liksom!?♥

 
haha kärlek till det här mannen asså!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback