okej nu är det såhär, jag är jävligt trött på erat jävla hat. Ni vet inte vad jag gått igenom...

... men hittade denna på min förra blogg som jag "tog väck". eller inte. Hoppas ni förstår lite nu iallfall.

Dear Ana,
I offer you my soul, my heart and my bodily functions. I give you all my earthly possessions.
I seek your wisdom, your faith and your feather weight. I pledge to obtain the ability to float, to lower my weight to the single digits, I pledge to stare into space, to fear food, and to see obese images in the mirror. I will worship you and pledge to be a faithful servant until death does us part.
If I cheat on you and procreate with Ronald McDonald, Dave Thomas, the colonel or that cute little dog. I will kneel over my toilet and thrust my fingers deep in my throat and pray for your forgiveness.
Please Ana, don't give up on me. I'm so weak, I know, but only you with your strength inside me will I become a woman worthy of love and respect. I'm begging for you not to give up, I'm pleading with my shallow breathes and my pale skin. I bleed for you, suffer leg pains, headaches and fainting spells. My love for you makes me dizzy and confused I don't know whether I'm coming or going. Men run when they see the love I have for you and never return. But they aren't important to me all thats important is that you love me.
If you stay with me, I will worship you daily, I will run miles a day, come rain, snow, bitter cold or searing heat I will run from the pain and in fright. I will do 1,000 sit ups a day and lie to my family about what I eat and how I feel. I will stop weeping when I feel your warm arms embrace my shivering body. I will numb the hunger pains with razor blades and your strength.
Today, I renew our friendship and resolve to be faithful to you year long, life long. I begin each year with a 3 day fast in honor of you. If you give me the strength to fade away I will love you and worship you forever.
When I'm finally faded to nothing, when you've given me the gift of ending this torturous life. I will float on to the next world and be thin and beautiful payment for my undying love for you in this world.
I ask only one more thing you, please Ana, remove me from this hell, from this world ASAP. Please take away this hatred for my pain and allow me to be free and light.
Love Always, Lovisa

Här kommer mitt liv lite kort:
Socialen & polisen har varit en del i mitt liv. Inte hela men kort tid. Socialen lite längre. Ungefär 2 år. Jag har skolkat från skolan i ca 3 år. Varit i djupa deprissioner. Inte sätt mening med livet. Slutat äta. Slutat prata. Sminkade över ansiktet eftersom att jag hatade de. Älskade ryktet som "fjortis. Nu har jag fortfarande samma rykte. Börjar komma tillbaka till samma spår. Gråter nästan varje kväll. Tycker mitt liv är ett helvete ren ut sagt.

Jag vet att ni inte bryr er ett piss. Men vill bara att ni ska veta att ni ger er på en trasig flicka, med ett trasigt hjärta som aldrig kommer kunna lagas.

Ber inte heller för att ni ska bry er. Men ni kan iallfall sluta tracka mig och låta mig ha mina åsikter?
Hejdå

Kommentarer
En "kompis"

Lovisa Lundkvist det känns jue som du har ett hjärta av aska, om man kan kalla det hjärta! bryr dig inte om någon annan o du borde tänka lite!! fyfan för dig din jävla horunge!!



2011-07-24 @ 02:31:05
lovisa lundkvist

Haha, puss på dig också erik!:) men jag blir inte tillsammans med vem som helst.



2011-07-24 @ 03:19:34
s

känner faktiskt medlidande för dig tjejen, kämpa på, ge aldrig upp!



2011-07-24 @ 19:09:30
e

Starka starka du! Ge inte upp hjärtat, du kan ta dig igenom detta! Jag har inte gått igenom hälften av det du gått igenom men lite av det har jag upplevt, hat mot mig själv, att jag inte är värd någonting, att jag måste vara bättre än jag är för att ens vara värd minsta lilla av någon form av kärlek och bekräftelse från en annan människa. Men jag tog mig igenom det värsta av mina demoner och kämpar ännu, men blir bättre för varje dag. Jag vet att du kan fixa detta! Kämpa på!



2011-07-25 @ 19:41:05
e

Starka starka du! Ge inte upp hjärtat, du kan ta dig igenom detta! Jag har inte gått igenom hälften av det du gått igenom men lite av det har jag upplevt, hat mot mig själv, att jag inte är värd någonting, att jag måste vara bättre än jag är för att ens vara värd minsta lilla av någon form av kärlek och bekräftelse från en annan människa. Men jag tog mig igenom det värsta av mina demoner och kämpar ännu, men blir bättre för varje dag. Jag vet att du kan fixa detta! Kämpa på!



2011-07-25 @ 19:41:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback