det är hemskt, det som hände i Norge

Fyfan, Anders breivik eller vafan äcklet hette är inte värd att leva. Han har fan inget vett i huvudet. Fattar inte hur man kan hoppa på en ö och sedan gå runt & skjuta barn och ungdomar som inte gjort ett skit, dessutom log han efter han gjort det!?
Skulle jag se han skulle jag fan inte tveka att döda honom. Jag hoppas verkligen att han tar livet av sig.
Fan jag gråter...

Mina tankar går till alla som misste livet & deras annhöriga i Norge!



Btw, för er som stalkar mig på facebook, jag menar INGENTING vad jag skriver där. Har nästan aldrig varit seriös på internet, och kommer förmodligen inte vara. Det ända jag var seriös med var att det finns massa andra skit som man bör bry sig om istället för det med Norge, och  många missförstod mig jävligt mycke med det. Jag tycker detta är jävligt hemskt. Så ge fan i och bry er om ni inte fattar.

Ända platsen jag är seriös med är på Twitter, varje jävla tweet jag skriver är på riktigt, följ mig på twitter, sen kan du iallfall dömma mig LITE.

Men fortfarande, Only god can judge me.

http://twitter.com/LovisaBieberr


Detta tweetade jag innan jag skrev att jag inte brydde mig på facebook. Som sagt, facebook sucks, orka vara seriös där.

Kommentarer
sofie :)

alltså, älskar att du är oseriös då kan jag va mig själv! du är grym <3



Blogg: http://meijersofie.blogg.se/
2011-07-26 @ 01:04:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback