yees jag vet det var längesen. Men bloggar ändå inte för er.

:D:D:D:D
NÄNÄ ASSÅ CP-RYCK . det får jag varje dag. yeah...
DIN MAMMA!
nä men asså nu får jag va lite seriös här, dåva.
ah men det är nån galen liten brud som skriver massa på bdb, haha. GUD. TöNT liksom?
Det var en kille som typ ba " den blonda tjejen vill jag ha" nått sådant. Asså de va inte menat till mej utan Den fula bruden.
Och jag ba " tro mej jag är snyggare"! och då blev hon den där skitungen helt lack vet nt varför :s och börja bråka osv. HAhah hon trodde väl jag var skiträdd för henne. Och idag skulle jag till nån jävla skithåla och hon skulle spöa upp mej enligt henne. ASSÅ LYCKA TILL SÄGER JAG BARA! haha hon ser ut som ett jävla rövhål men asså sorry.. ehm, ehm. omg.. omogen liten skit. Men varför kommer hon nt hit? konstigt.. hon våga väl nt.
Men palla sånna snorungar som söker bråk hela tin c:
Men nu så ska jag sova, gött.
Måste bara säga att jag hatar Ljungby och drar till göteborg om jag så ska gå dit.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback