Kollar på EMA red carpet ♥

Har nyss ätit och känner mig sjukt fet, har ätit för mycke:/ Måste gå ut o gå! men kan jag ju inte göra kollar ju på ema red carpet. Dom i Jersey shore skulle tydligen vara där om jag inte har fel! Men anledningen till att jag kollar på detta är ju för att se om Tokio Hotel kommer dit^^ haha
Men inte säkert att Tokio Hotel kommer att vara där ju, synd:/ men ah hoppas att dom vinner iallafall men det borde dom lixom göra, Tokio Hotel fansen är galna<3
Och jag tycker Katy Perry är äcklig euw:s Hon var okej innan men nu efter hon har sagt att Bill är gay och allt det här så HATAR jag henne!!! usch, jag hatar att jag älskar den där låten Teenage dream;s
Snooki & DJ pauly D kom nyss♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback