Hur kan man må såhär dåligt..

...på julafton? har bara lust att dö eller nått..
orkar inte, mitt liv är skit.
eller ne det är det ju egentligen inte men jag bara mår så jävla AAH
men ah har brutit en.. nej två naglar idag. Det gör det ju mycket bättre.
Löshåret jag fick var inte platina.. DET VAR GULT. asså normalblont.
Asså annars var allt faktiskt bra, men jag nöjer mig med ingenting. jag hatar mej själv:/ varför ska jag vara så jävla självisk hela tiden? ALLTID ska det vara jag, jag ,jag.
Och nej detta är inte för att få uppmärksamhet av någon, måste bara skriva vad jag känner just nu. Behövde verkligen det..
men ska iallafall skriva mina presenter nu:
Löshår ( finns inte på bilden)
Vågtång ( Finns inte på bilden)
Best of albumet- Tokio Hotel. (finns inte på bilden)
Spraytan och nån kräm som man fick till.
300:- på Gina Tricot.
Jättesnygga glasögon.
Manikyr set.
Lösögonfransar.
300:-
400:- på Kicks.
Öronhängen.
En såndär mysig mössa.( Finns inte på bilden )
En bok. ( Finns inte på bilden )
2 st Parfymer. ( Finns inte på bilden )
Tidningspremumeration ( Finns inte på bilden )

tror jag fick med allt ;)

Kommentarer
AnniE från din förra klass:)

Hej lollo;) fina saker jag diggade brillorna:)



2010-12-25 @ 10:20:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback